söndag 19 oktober 2008

Röntgen

I morse röntgade jag mitt höger knä och höft. Jag har ännu inte fått doktorns utlåtande. Jag skall träffa honom nästa vecka. De senaste veckorna har vi firat allehanda högtider i Israel och därför arbetar folk inte som vanligt och därav den långa väntetiden. Utifrån CDn som jag fick ser dock mitt knä och bäcken normala ut men min kunskap om skelett är ytterst begränsat så vi får se vad jag får för utlåtande nästa vecka.
Jag tror, trots att jag förmodligen inte kan springa nästa vecka, att jag skall gå och kolla in nya skor. Det känns som jag behöver lite tröst.

På grund av den oerhört viktiga nyheten om Idol på TV4 och den konflikt som uppstått mellan två medarbetare på kanalen om judar, antisemitism, koncentrationsläger och elitism funderar jag som mest på ett inlägg om antisemitism.

Inga kommentarer: